Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

https://bike-rampage.ru/wp-content/uploads/e88c59eb9dc3751e97f17b96a8eddcd0-quality_75Xresize_crop_1Xallow_enlarge_0Xw_960Xh_590.jpg

Велосипед з’явився як швидкий засіб пересування, але був розрахований на витривалих їздців і був далекий від комфорту. На перших «беговел» їздець сидів на рамі і відштовхувався від дороги ногами, навіть такі звичні речі як педалі і сідло з’явилися не відразу.

Сучасні моделі, крім інших зручностей, мають трансмісію, що дозволяє при необхідності змінювати зусилля на педалях. Далі ми розглянемо конструкцію і пояснимо принцип перемикання найпоширенішого типу трансмісій — ланцюгової передачі.

Вона популярна в силу відносної простоти пристрою і невимогливість до догляду.

Більшість новачків при виборі свого першого велосипеда акцентують увагу на кількості швидкостей, вважаючи, що чим більше передач, тим швидше їде велосипед.

Але швидкість байка більше залежить від зусилля на педалях, а не від кількості передач. Звичайний дорожній велосипед з єдиною передачею по швидкості не сильно поступається швидкісного шосейного.

Так навіщо ж потрібно багато передач на велосипеді? Ми збираємося відповісти це питання, а також з’ясувати важливі супутні моменти.

Навіщо потрібні швидкості на велосипеді

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

В автомобілях перемикання передач необхідно для зменшення навантаження на двигун і економії палива при зміні умов їзди.

Перемикання передач в велосипедної трансмісії переслідує ту ж мету: зменшити зусилля на педалях і знизити стомлюваність велосипедиста.

Якщо ви неспішно катаєтеся кілька разів на тиждень по стандартному маршруту, то навантаження на ваші м’язи більш-менш рівномірна і особливої ​​необхідності перемикати передачі немає.

Однак якщо ви їздите по складній пересіченій місцевості на високій швидкості або захоплюєтеся тривалими покатушками, то стежити за вибором правильної передачі надзвичайно важливо. Для визначення потрібної передачі потрібно знати про таке поняття як каденс.

Каденс — кількість оборотів педалей, виконуваних велосипедистом за одну хвилину. Наприклад, говорять: «каденс 90». Припускають їзду в темпі 90 оборотів педалей в хвилину. Також існують такі поняття як високий, низький і оптимальний каденс:

  • Низький каденс — ви робите мало оборотів в хвилину але при цьому зусилля на педалях велике. Довго їздити в такому темпі небезпечно через величезного навантаження на серце і суглоби!
  • Високий каденс — ви крутите педалі дуже швидко. Навантаження на ноги невелика, але толку від такої їзди мало — рухатися з черепашачою швидкістю не дуже приємно.
  • Оптимальний каденс — зручний особисто вам темп педалювання, дозволяє не дуже втомлюючись їхати далеко і довго. Ви їдете в своє задоволення, але при цьому ваші м’язи і суглоби не перевантажуються і тренують витривалість. Для любителя вважається оптимальним каденс 60-70 на початку сезону і через пару місяців безперервного катання можна педалювати з каденсом близько 90-100. Спортсмени, які виконують регулярні тренування, здатні підтримувати оптимальний каденс більше 100.

Перемикаючи передачі, вам легше підтримувати постійний каденс на всьому шляху, незалежно від того, рухаєтеся ви в гору, із зустрічним вітром або мчимо по рівному асфальту. Велолюбитель повинен постійно стежити за підтриманням каденса. Для цього зручно використовувати велокомпьютер з можливістю підрахунку каденса.

Пристрій перемикання швидкостей велосипедів

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Велосипедна трансмісія — це, мабуть, один з найскладніших механічних вузлів.

Ну і звичайно ж найважливіший, адже саме він надає руху велосипед, передаючи зусилля ніг через педалі, шатуни, зірочки і ланцюг до заднього колеса.

Не важливо скільки швидкостей на велосипеді, ви повинні знати пристрій їх перемикання, хоча б для того, щоб правильно вимовити назву потрібної деталі в веломагазині. Отже, системи перемикання бувають двох видів:

  1. одношвидкісні
  2. багатошвідкісні

З першим пунктом все просто, ми маємо класичний склад елементів: передня + задня зірка, а між ними ланцюг. Від розміру шестерень (кількості зубів) буде залежати те, з яким коефіцієнтом конвертуються зусилля ваших ніг щоб передати їх на заднє колесо.

Найчастіше виробники використовують середні значення, щоб велосипедист на одношвидкісному байці відчував себе впевнено по рівних ділянках, йому вистачало сил підкорити невеликий підйом і трохи розігнатися зі спуску.

Якщо співвідношення його не влаштовує, можна збільшити або зменшити кількість зуб на одній з зірочок, тим самим забезпечивши оптимальне навантаження.

Багатошвидкісні трансмісії відрізняються набагато більш широким діапазоном передач, доступним для наїзника в одному або декількох рухах пальців рук. Наявність вибору швидкостей дає можливість зробити їзду динамічніше, швидше і цікавіше.

Так що там, швидкісні велосипеди дозволяють їхати там, де і пішки важко підніматися, а також розігнатися практично як автомобіль (нехай короткий проміжок часу).

Велосипеди зі швидкостями мають набагато більш складну будову і вимагають особливої ​​підготовки до управління.

Розглянемо склад трансмісії на велосипеді зі швидкостями: передні зірки, передній перемикач, ланцюг, задні зірки, задній перемикач і найголовніше — ручки перемикання передач велосипеда.

Крім того, варто згадати такі крихітні, але дуже важливі елементи як троси і сорочки (дроти в топових версіях), з їх допомогою руху ваших пальців передаються на перемикачі швидкостей.

Крім кількості швидкостей, розрізняють також і по влаштуванню системи перемикання: планетарна (шестерні різного діаметра знаходяться всередині задньої втулки або кареточного вузлі велосипеда), або класичний мультіспід, де всі вузли видно назовні.

Види перекидок

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Існує два основних види перемикачів швидкостей — зовнішнього і внутрішнього перемикання.

Механізм внутрішнього перемикання

На міських велосипедах часто використовується механізм внутрішнього перемикання швидкостей, який захований всередині задньої планетарної втулки. У велосипедів з планетарної втулкою всього одна передня зірка і одна задня. Кількість швидкостей / передач у планетарних втулок найчастіше від 3 до 7. Планетарна втулка має досить складну внутрішню будову.

Плюси планетарних втулок:
+  вони добре витримують несприятливі погодні та дорожні умови, так як механізм і всі його деталі укладені в корпус і, як наслідок, надійні і довговічні;
+  Можна перемикати швидкості, що не обертаючи педалі.

Мінуси планетарних втулок:
  велика вага;
  дуже складний ремонт, неможливий в похідних умовах.

Механізм зовнішнього перемикання

Цей тип перемикачів швидкостей використовується на більшості багатошвидкісних велосипедів — від міських до гірських. Перемикання передач здійснюється за допомогою переднього і заднього перемикачів.

Передній перемикач
Передній перемикач перекидає ланцюг між передніми зірками. У конструкції перемикача є переміщається рамка, всередині якої проходить велосипедна ланцюг. При перемиканні швидкостей Шифтер рамка переміщається і стає над потрібної зіркою, що забезпечує переміщення ланцюга на цю зірку.

Задній перемикач
Задній перемикач — це механізм з поворотною пружиною, який переміщує в рамках поперечної осі рамку (або лапку) з закріпленими між ними роликами.

В одному напрямку перемикач переміщається за допомогою троса, а в протилежному — за допомогою поворотної пружини.

При переміщенні перемикача пропущена через нього ланцюг перекидається з однієї задньої зірки на іншу, а за допомогою натяжителя ланцюга автоматично забирається провисання ланцюга.

Плюси зовнішніх перемикачів:
+  проста конструкція
+  невелика вага
+  невисока ціна
+  велика кількість передач

Мінуси зовнішніх перемикачів:
  сильно схильні до впливу несприятливих зовнішніх чинників
  необхідність у регулюванні та обслуговуванні
  небезпека поломки при падінні велосипеда
  неможливо перемикати передачі, якщо велосипед стоїть на місці

Як правильно перемикати швидкості на велосипеді

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Скільки б швидкостей не було у вашого байка, вам обов’язково потрібно знати як правильно ними користуватися, щоб продовжити ресурс компонентів трансмісії і їзда не перетворилася в нічний кошмар з трісками або проскакування ланцюга. Важливо пам’ятати кілька правил, які допоможуть зробити перемикання передач легким, а головне безпечним.

  1. Вивчіть трансмісію свого велосипеда — ви повинні знати скільки у вас всього передач; яка кількість зірочок знаходиться попереду, а яке ззаду; куди потрібно рухати ручки перемикання щоб відбувалося збільшення або зниження навантаження.
  2. Обертання педалей — це обов’язкова умова для того щоб швидкість переключилася. Недостатньо просто натиснути або повернути рукоятку, важливо зробити один повноцінний оборот передніх педалей, щоб ланцюг зайняла обрану вами зірку попереду або позаду.
  3. Зміна передач відбудеться тільки в тому випадку, коли до педалей не докладає або подається мінімальне навантаження. Навіть найдорожчий перемикач не здатний зрушити ланцюг на сусідню зірочку, якщо ви з усіх сил тисніть НЕ педалі. Тому тренуйтеся робити це серед рівних ділянок, і з часом зможете міняти передачі навіть в найскладніших умовах.
  4. Слідкуйте за технічним станом системи перемикання вашого велосипеда. Коли вузли не зношені, вчасно змащені, а перемикачі налаштовані, тоді зміна передач відбувається в одну мить.
  5. Пам’ятайте, головне якомога більше їздити на велосипеді використовуючи систему перемикання передач. Вироблена м’язова пам’ять дозволить міняти передачі не дивлячись на трансмісію або індикатори на кермі легкими рухами пальців без скрипів і інших неприємностей.

Розташування ланцюга на швидкісному велосипеді

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Положення велосипедної ланцюга на певних шестерінках також має деякі особливості, які впливають на чіткість перемикання швидкостей і довговічність деталей трансмісії. Кілька дуже корисних порад: ніколи не використовуйте найменшу зірку спереду і найменшу ззаду.

Те ж саме стосується до великої зірці попереду і великий зірці позаду. Якщо ви нехтуєте даними рекомендаціями, в трансмісії створюється так званий перекіс ланцюга, який негативно позначиться не тільки на її довговічності, але і ККД велосипедиста.

Справа в тому що при сильному перекосі ланцюга, ланки надають згубний вплив на зуби передніх / задніх зірок, загинаючи або зализуючи їх в одну зі сторін. Також при неправильно обраному співвідношенні зірок будуть розбовтуватися з’єднання між пинами і ланками ланцюга прискорюючи її знос.

Що стосується ККД, то він знижується через збільшення тертя між елементами трансмісії, хоч і не суттєво.

Оптимальний діапазон передач на велосипеді

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Залежно від підготовки велосипедиста або рельєфу за яким їздить велосипед, ви використовуєте якийсь певний набір співвідношень передніх і задніх зірок, що призводить до їх прискореного зносу.

Якщо ви ніколи не вмикаєте хоча б 50% з існуючих на вашому велосипеді швидкостей, варто задуматися про оптимізацію не тільки їх кількості, але і передавального відношення. Наприклад, ваш велосипед має передніми зірками з розрахунком 22/32/42, а ззаду касета 12-32.

При цьому ви найчастіше включаєте попереду шестерні 22 і 32, а ззаду тільки середні зірочки. У такому випадку варто задуматися про зміну касети на модель з меншою кількістю зубів на великій стороні. Наприклад, модифікація 11-28 або 11-25.

У такому випадку замість 3х зірочок ззаду, ви станете використовувати як мінімум 5-6, адже навантаження між сусідніми передачами буде не так відчутна як на версії 11-32.

Те ж саме можна зробити з передніми зірками, але крім зменшення їх розміру, ви можете зменшити кількість швидкостей, прибравши 1 або навіть 2 зірки.

Крім оптимізації навантаження і більш раціонального використання деталей трансмісії, ви трохи знизите вагу велосипеда;).

У випадку з недоліком знижених передач, варто встановити набір задніх зірок із збільшеною кількістю зубів на більшій стороні або зменшити розмір передніх зірок.

Перемикання при підйомі в гору

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Початківців велолюбителів часто лякають тим, що перемикатися в гору категорично не можна. Але це не так! Правила перемикання в гору прості. Якщо вам необхідно скинути швидкість на передніх зірках, то вам слід уповільнити крутний момент педалями, тобто зробити перемикання максимально плавним.

Сповільнювати крутний момент педалями при перемиканні передніх швидкостей слід бо різниця між зірками на передній трансмісії як правило складає біля 10 зубів, і це вимагає плавного перемикання. Тому, рухаючись в гору (та й просто по рівній місцевості), вам необхідно уповільнити крутний момент педалями, тоді відбудеться плавне і коректне перемикання.

Якщо ж рухаючись в гору вам необхідно перемкнути швидкість на задній трансмісії, то вам необхідно навпаки збільшити крутний момент педалями.

Єдине, чого точно не варто робити при підйомі в гору — це збільшувати швидкість на передніх зірках (перемикати з 1 на 2, а також з 2 на 3) Збільшувати і зменшувати швидкість на задніх зірках при підйомі в гору ви можете абсолютно спокійно, не боячись , що з вашим велосипедом щось трапиться.

Якщо після перемикання швидкостей ви чуєте клацання або інші сторонні звуки, це означає, що перемикання не відбулося, і вам необхідно дотиснути рукоятку перемикання. Але також це може означати і те, що ваші перемикачі потребують в налаштуванні.

Якщо чесно, то правильному переключенню швидкостей вас навчить особистий досвід, тому катайтеся, пробуйте, тренуйтеся, і тоді у вас все вийде!

І пам’ятайте, що правильне перемикання швидкостей — це не тільки запорука справності вашого велосипеда, але і максимальна продуктивність їзди при будь-якому рельєфі місцевості!

Підготовчі операції налаштування

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Всі керівництва, написані з питання про те, як налаштувати задній перемикач швидкостей на велосипеді, першим пунктом містять поради на тему, як правильно підготувати велосипед до даної операції.

Справа в тому, що перемикач швидкостей — це досить тонкий пристрій, розташоване у відносно недоступному місці.

Перед тим як почати його регулювати, необхідно буде усунути всі причини, що заважають правильності виконання такої процедури.

Слід звернути особливу увагу на чистоту велосипеда і його окремих конструктивних елементів — касети з зірками і самого перемикача. Крім того, необхідно буде змастити велосипедну ланцюг. Такі операції дозволять вам не забруднитися і добре бачити ті вузли, які вам доведеться регулювати.

Наступним етапом проведення підготовчих робіт стане переклад велосипедної ланцюга так, щоб вона стала на зірки самого малого діаметра як спереду, так і ззаду.

Для цього потрібно буде відшукати розташовані на перемикачі регулювальні гвинти, що мають написи: H (high) і L (low). Їх призначення — регулювання передач великого і малого діапазону.

Тут потрібно гвинт під літерою «L» викрутити на максимальну величину.

Перед тим як почати регулювати велосипед, його потрібно очистити і змастити

Після того як гвинт буде викручені, необхідно провернути барабан до упору, рухаючись за годинниковою стрілкою.

Даний барабан, призначений для натягу троса, встановлюється далеко не на всіх моделях сучасних велосипедів. Це варто мати на увазі. Подібний же барабан зазвичай розміщують і на манетке.

Він також провертається подібним чином, при цьому потрібно буде зупинитися, не докрутивши до упору десь 4 обороту.

Однією із заключних операцій з підготовки перемикача швидкостей велосипеда є відвернення гвинта, що кріпить трос безпосередньо до перемикача. Якщо він іржавий і брудний, то його доведеться замінити. У тому випадку, коли він не дуже зношений, а саме, не видно, що він розплітається, почистити його і змастити.

Необхідно буде перевірити легкість ковзання троса через «сорочку», яка представляє собою трубки з пластика, встановлені на рамі велосипеда. Справа в тому, що в більшості випадків передачі перемикаються погано саме через те, що вони забиваються брудом. Щоб цього не відбувалося, «сорочки» необхідно промити.

У тому випадку, коли ви не маєте достатнього досвіду експлуатації велосипеда і не знаєте, як налаштувати задній перемикач на велосипеді, вам потрібно буде ретельно вивчити інструкцію до вашого велосипеду.

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Зазвичай вона написана простою і зрозумілою мовою, і ви зможете розібратися в усьому без сторонньої допомоги.

Якщо ж вам важко буде в усьому розібратися, можна звернутися до майстра, який має достатній досвід регулювання даного вузла.

Саму ж процедуру регулювання необхідно починати з перевірки знаходження ролика, призначеного для натягу ланцюга, точно над маленькою зірочкою.

Якщо ж такий стан не встановлено, його необхідно виставити за допомогою регулювального гвинта, позначеного літерою «H» Для того щоб пересунути ролик вліво, необхідно гвинт обертати за годинниковою стрілкою, якщо ж вам потрібно буде розгорнути його вправо — проти.

Схема виставлення обмеження

Після того як ви переконаєтеся в тому, що великі передачі виставлені правильно, можна буде приступити до установки троса перемикача. Для цього необхідно заправити його в кріпильний гвинт.

Подальша робота полягає в тому, щоб тугіше затягти його однією рукою, інший затиснути сам гвинт, впливаючи на шестигранник.

Якщо ви новачок в велоспорті і не знаєте, як налаштувати задній перемикач на велосипеді, пам’ятайте про те, що кріпильний гвинт можна затягувати на максимальну величину.

В після того як тросик буде встановлено, необхідно налаштувати малі передачі. З цією метою ланцюг переводять на задню зірку самого великого діаметру. Після цього перевіряють знаходження ролика натяжителя над великою зіркою, виставляючи його в такому положенні за допомогою гвинта під літерою «L». Він налаштовується по тій же схемі, що вказана вище.

Якщо ваш перемикач швидкостей має можливість по налаштуванню рівня натягу ланцюга, відрегулюйте її. Після того як ви закінчите налаштовувати перемикач швидкостей, спробуйте в русі перемикати передачі на вашому велосипеді. Вони повинні змінюватися швидко і легко. Якщо ж ви відчуваєте деякі труднощі, то налаштуйте пристрій додатково за допомогою барабана натягу троса.

Налаштування заднього перемикача велосипеда

Найкраще буде, якщо ви підберете для себе оптимальні настройки і запам’ятайте їх. Надалі ви зможете виставляти їх, вже знаючи, яке положення регулювальних гвинтів або ж барабана для вас оптимально. Це полегшить їзду на велосипеді і дозволить значно продовжити термін служби вашого велосипеда.

Правильне перемикання швидкостей

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Розібравшись з тим, як налаштувати задній перемикач на велосипеді, варто зайнятися вивченням питання про правильність перемикання швидкостей на Велобайк. Справа в тому, що якщо ви не будете «клацати» ручкою перемикання передач, а підійдете до питання їх вибору відповідально, то продовжите термін служби свого велосипеда.

Вибір правильної передачі

Якщо ж спробувати переключити швидкість в нерухомому положенні транспортного засобу, це може привести до виходу трансмісії з ладу. Перед тим як ви почнете виконувати перемикання, силу тиску на педалі необхідно буде послабити.

Якщо вам необхідно швидко перемикати передачі, намагайтеся робити це послідовно, чи не перескакуючи через них. Справа в тому, що коли ви пропустите кілька передач, це може привести до поломки зірок і самого перемикача. У тому ж випадку, коли ця процедура буде виконуватися послідовно, всі вузли і деталі трансмісії пошкоджені не будуть.

Якщо ж ви погано знаєте, як налаштувати задній перемикач на велосипеді, намагайтеся при їзді в гору не «кидати» ланцюг між передніми зірками, так як цим самим ви просто зіб’є настройку перемикача. Якщо ж ви вирішите перемикатися між задніми зірками подібним чином, то це не суперечить вимогам інструкції з експлуатації велосипеда.

Положення перекидання щодо ланцюга

Варто запам’ятати наступне правило: якщо ви хочете подолати гірку, перемикайте передачу на підвищену до початку підйому на неї. Цим самим ви не тільки збережете свої сили, але і вбережете трансмісію від поломки. Те ж саме правило діє і при спуску з височини.

Підбір правильних поєднань зірок

Як навчитися правильно перемикати швидкості на велосипеді

Досвідчені велосипедисти підбирають вдалі поєднання зірок для комфортної їзди в залежності від тієї чи іншої моделі велосипеда. Найбільш поширеним поєднанням для їзди в умовах міста або ж асфальтованої траси є тандем 4-й і 8-й задньої зірки.

Якщо ж ви збираєтеся виїхати на путівець або ж покататися по пересіченій місцевості, вам буде потрібно поєднання провідної зірки з відомими, починаючи з 3-й і закінчуючи 6-й. Таке ж поєднання в нагоді і в тому випадку, якщо ви хочете додати собі навантаження під час їзди по трасі.

При цьому їзда в гору вимагає поєднання малої ведучої зірки з відомими з 1-го по 3-ю. У цьому випадку зусилля, що передаються на педалі велосипедистом, будуть мінімальними, але доведеться обертати їх частіше.

Підбирайте передачу заднім перемикачем, щоб не було сильного навантаження на ноги

Крім того, варто запам’ятати ще одне правило експлуатації велосипеда, оснащеного перемикачем швидкостей: як тільки ви почуєте під час руху сторонні звуки, необхідно відразу ж припинити рух і перевірити перемикач на предмет наявності несправностей. При цьому потрібно вміти відрізняти звуки, які супроводжують перемикання швидкостей, від звуків, що видаються при поломці.

Поділіться цією статтею з друзями, і пишіть свої запитання в коментарях, ми з радістю підкажемо!

Часті питання

Як вважати швидкості на велосипеді?

Кількість швидкостей визначається кількісним поєднанням передніх і задніх зірок. Щоб підрахувати, скільки швидкостей на велосипеді, потрібно помножити число передніх зірок на число задніх. Наприклад, спереду 3 зірки, а ззаду 8, разом 24 швидкості.

Оптимальна кількість швидкостей на велосипеді?

Число швидкостей визначається кількістю передніх і задніх зірок. На сучасні гірські велосипеди зазвичай ставлять 3 зірки спереду і 6-10 ззаду. Так велосипед з трьома передніми і шістьма задніми зірками матиме 18 швидкостей, з сімома задніми — 21, 8 — 24, 9 — 27 і 10 — 30. На сьогоднішній день максимально можливу кількість швидкостей на велосипеді — 33.

На якій швидкості їхати в гору і по прямій на велосипеді?

За-обивательському, найбільша «передня» зірочка призначена для фізично витривалих спортсменів на рівних трасах або спусках, «середня», а найменша — для гірських підйомів. Вибравши режим, перемикачем передач на ведених зірочках вибирайте оптимальну для Вас навантаження. ОСНОВНЕ ПРАВИЛО велоспорту — крутити педалі в тому режимі, щоб навантаження на стегно ледве відчувати (не відноситься до крутих підйомах). Виставивши провідну середню зірку, регулюйте навантаження веденими: при відсутності вітру і по прямій — знижуйте зірку (регулятор вперед), при зустрічному вітрі або підйомі — тягніть важіль швидкості на себе, підбираючи навантаження.

Як правильно перемикати швидкості на велосипеді?

1. Перемикайте передачі тільки під час руху велосипеда, це дозволить запобігти можливій поломку перемикачів.
2. Перемикати передачі намагайтеся завчасно, до того, як велосипед втратив швидкість на підйомі або на важкій ділянці. Коли ланцюг знаходиться під навантаженням перемикання може не вийти або занадто старанне натискання на педалі може привести до поломки перемикача або розриву ланцюга.
3. Рекомендуємо не підвищувати передачу при подоланні підйомів, перемикайтеся перед гіркою. Якщо перед гіркою йде спуск, то можна як слід розігнатися з гірки, щоб по інерції заїхати на наступну.
4. Уникайте перекосів ланцюга, коли ланцюг перебуває на найбільшій передній зірочці і найбільшою задньої і навпаки.
5. Намагайтеся не перемикатися відразу на кілька передач, робіть перемикання поетапним, дочекавшись чіткої роботи однієї передачі перемикайтеся на наступну. Деякі види обладнання передбачають безпечне перемикання відразу на кілька передач.

Як налаштувати передній перемикач?

1. Ставимо перемикач швидкостей в наступне співвідношення: найменша зірка спереду і найбільша ззаду;
2. Відкручуємо трос;
3. За допомогою гвинта обмежувача для низьких передач регулюємо положення рамки, вона повинна перебувати на відстані не більше 3 міліметрів від ланцюга;
4. Злегка натягуємо трос переднього перемикача;
5. Перемикаємо швидкість на середню зірку і перевіряємо, чи не зачіпає ланцюг зовнішню рамку. Якщо зачіпає, необхідно сильніше натягнути трос;
6. Ставимо перемикач на найменшу зірку і перевіряємо, наскільки легко відбувається перемикання передач. Якщо перемикач не спрацьовує, регулюємо гвинт обмежувача для високих передач.

Як налаштувати задній перемикач?

1. Налаштовуємо перемикач на найменшу зірку.
2. попускають трос. Для цього необхідно відкрутити гвинт затиску, розташований на задньому перемикачі.
3. Ставимо ланцюг переднього перемикача на середню зірку.
4. Перевіряємо роботу ланцюга. Для цього потрібно просто покрутити педалі. Якщо ланцюг починає падати, щоб настроїти гвинт обмежувача для високих передач. У підсумку ваш задній перемикач і найменша зірка спереду повинні стати на одну лінію.
5. Сильно натягніть трос і затисніть болт, який відповідає за фіксацію затяжки.
6. Починаємо перевіряти перемикач прощелківая кожну швидкість від найменшої до найбільшої. Якщо в певному місці система дала збій, далі регулюємо натяжку троса, поки все швидкості не будуть легко перемикатися.

Скільки коштує настройка швидкостей на велосипеді?

В середньому в Росії відрегулювати швидкості на велосипеді варто 100-250 рублів, за часом займає — 5-15 хвилин. При активній їзді протягом сезону вам може знадобитися визначити перемикання передач — 3 -5 разів.

Яка швидкість на велосипеді найлегша?

Найлегша передача, коли зірки знаходяться в позиції 1-1. В процесі їзди слід прагне до більшого числа, нарощуйте потужність і швидкість, проте вдавайтеся до максимального посилення руху не часто, так як це додаткове навантаження як на механізм трансмісії, так і на суглоби ніг.

Скільки передач на шосейному велосипеді?

Зазвичай шосейний велосипед буде мати дві або три передні передачі разом з вісьмома або дев’ятьма передачами в касеті на задньому колесі, що дозволяє мати від 16 до 27 можливих комбінацій передач.

 

Reply