ЯКИЙ ВЕЛОСИПЕД ВИБРАТИ: ДВОПІДВІСНИЙ АБО ОДНОПІДВІСНИЙ

Гірські велосипеди

Сьогодні можна купити на вибір одно-, дво- або безпідвісний велосипеди. Однопідвісний (хардтейл) — являє собою звичайний гірський велосипед. Йому характерна жорстка рама і амортизаційна вилка.

Які педалі вибрати для велосипеда

Двопідвісний (фул суспеншен) — відрізняється двома амортизаторами, які значно пом’якшують удари від приземлень.

Які педалі вибрати для велосипеда

Безпідвісний — має вилку без амортизатора (міські, складні, дитячі моделі). Перед покупкою «залізного коня» дайте відповідь на питання: хто, як часто і в яких умовах буде експлуатувати велосипед.

Які педалі вибрати для велосипеда

Спробуємо розібратися в особливостях конструкцій двох варіантів, визначитися, що краще двопідвіс або однопідвіс.

Велосипеди двопідвіси, що це

Все Фули оснащені двома вилками — на передньому і задньому колесах. Звідси пішла назва. Передня вилка характеризується як більш потужна, в порівнянні з аналогічними деталями на хардтейл. Запас робочого ходу в 20 см дозволяє здійснювати серйозні стрибки. Ззаду амортизаційна вилка працює за допомогою гідравлічного механізму (циліндр з поршнем). Усередині гальмівна рідина і пружина, яка стискається під тиском.

Для чого потрібен двопідвіс

Експлуатація двопідвісного велосипеда поширена при екстремальному спорті. Такому транспорту не страшні грязь, корчі, ями. Крос-кантрі — гонки по пересіченій місцевості, це круті спуски, складні підйоми, швидкісні ділянки. Максимальний захист і безпека забезпечується велосипедисту і транспорту. Тому спортсмени вибирають двопідвісні «Гірники».

Серед такого транспорту виділяють професійні і початкові гірські Фули. Двопідвіси для новачків коштують до 40 тис. руб. Професійні — 50-120 тис. руб., В залежності від ходу підвіски, екстремальності їзди.

У категорії професійних фулов існують:

  • Крос-кантрі (хід до 130 мм);
  • Ол-маунтін і Ендуро (хід до 160 мм);
  • Фрірайд і даунхіл (хід до 200 мм).

Байки початкового рівня частіше оснащені сталевою рамою і відрізняються більш важким вагою, в порівнянні з гірські хардтейл (на 2-3 кг). Зручний двопідвіс для міста — Stark Jumper Disc. Інші моделі бренду в каталозі https://www.velopiter.ru/cat/velo/0/0/10/1.htm

Двопідвісний велосипед плюси і мінуси

Який велосипед краще — двопідвісний або однопідвісний? Чи не відповість жоден знавець. Орієнтуватися треба на свої потреби і можливості, в тому числі фінансові. Але, як і будь-який вид транспорту, двопідвіс має переваги і недоліки. До плюсів такого транспорту відносять:

  • Стійкість, в порівнянні з однопідвісним хардтейлом;
  • Комфорт на складних трасах;
  • Брутальний вигляд, потужність;
  • Економія сил, не треба підніматися від сідла при коливаннях.

Недоліки двопідвісних велосипедів:

  • Велика вага, в порівнянні з іншими подібними велосипедом;
  • Низький клас обладнання в більшості випадків;
  • Необхідність прикладати зусилля для гасіння коливань;
  • Конструкція ускладнює ремонт велосипеда.

Кращі двопідвісні велосипеди

Згідно з рейтингами, відгуками в інтернеті, є рекомендовані моделі, які задовольнять більшість велосипедистів:

Spark 900 — для спортивної їзди — даунхіл, фрірайд. Відносно нова модель компанії Scott з професійним обладнанням Sram. Підвіска від бренду Fox. Карбонова рама і хід вилки 15 см сприяють спортивним досягненням. Повні характеристики по посиланню .

One-Twenty 9.7000E — для гонок на пересіченій місцевості. Фірма Merida випустила цей відносно недорогий двопідвіс на відмінному обладнанні Shimano. Хід вилки — 13 см, загальна вага — 12,8 кг. Інші варіанти Merida One-Twenty так само відрізняються якістю і середньою вартістю https://www.velopiter.ru/ser/merida/one-twenty/

Voxter 26.4 FS D — хороший варіант для початківців. Легка алюмінієва рама, дискові гальма Promax. Хід вилки — 10 см. Пружин амортизаційної вилки досить для першого знайомства з велосипедним спортом.

Які педалі вибрати для велосипеда

Який двопідвіс вибрати

Стилі спортивної їзди різноманітні. Кожному з них відповідає певна модель велосипеда. Якщо байк потрібен для проби і освоєння азів катання, немає сенсу «полювати» за професійною моделлю. Двопідвіса за 300-500 $ буде більше, ніж достатньо. За меншу вартість знайти велосипед складно, але можливо. Досвідчені фахівці в сфері велотранспорту знають поодинокі випуски, які домоглися успіху, незважаючи на бюджетні ціни. Економлячи на покупці велосипеда, ви ризикуєте придбати витрати на ремонт в найближчій перспективі. Справа в тому, що спорт має на увазі агресивне катання, а значить і надійну, міцну конструкцію з якісним обладнанням. Якщо такі стилі їзди ви не оціните, то завжди є можливість пересісти на звичайний однопідвісний хардтейл.

Reply